Fredageftermiddagen igen..

i går eftermiddag när jag var ute med Samira...
Vi hade ju varit i Stadspraken i lekprken en längre stund.
Sen skulle vi gå hem...vi gick igenom den fina Stadsparken och fick åter
njuta av diverse blommor och planteringar..


Har tagit mycket bilder av Rhodendron tidigare
men det finns ju¨så många olika färger och sorter..

här är dom lila eller violetta
..

Titta vilka vackra blommor...







Samira mellan Penseplanteringar..




´Här stannade vi till i "min lilla lya".....



Gräddat våfflor till Samira och Simon....

Kommentarer
Inger Maryissa

Tack för kommentaren på min hemsida och besöket hos min blogg.

Så fina foton du har här från Stadsparken.

Verkar vara mycket fint där.

Och söta bilder av Samira

Ja Rhodendron är så vackra och det finns så många olika färger och sorter.

Ha en fin fortsatt Pingsthelg.

2009-05-30 @ 17:37:32 URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback