Firat 5 år...

Lasse o jag har i gårkväll firat att det är 5 år sedan vi träffades första gången. Det var Pingstafton 29 maj och vi firade nu Pingstafton 30 maj... Vi var ju då för 5 år sedan och åt på MIng Palace och åt. Så det gjorde vi även i gårkväll.
När Lasse kom till E-tuna igår så fick jag en bukett RÖDA ROSOR! Tack Lasse!!!


När vi ätit så åkte vi en liten runda till Marias stuga igen och drack lite kaffe. Sedan åkte ju jag och jobade i natt.
Vi skall idag, Morsdag, fira tillsamans därute igen. Grilla och äta och njuta...

Här böjer jag mot min Lasse!!!



Ilones kompis Monika som njuter av solen, Ilone  och Lasse



Ilone poserar...

Kommentarer
Mirjam Eliasson

Hej mormor och mamma. Wilda sitter med mig coh kollar in bloggen. Hon blir så glad då hon ser dig coh Lasse. Säger hon tycker mkt om Lasse. s Han är en fin man, och jag är glad ni har varandra!

Hälsa alla därnere. vi känner nu att vi snart får ses igen. Ilone ser ju jättetillfreds ut. Fin frisyr och bbbbbbb så.





kram till er alla!11ccccc/Wilda och MIrjambbbnb

2009-05-31 @ 21:37:27
margit

Tack Mirjam för Din kommentar!

2009-06-01 @ 00:17:53 URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback