Capribyxor...

Har sovit till klockan  13, ungefär...

Tessie mår bra efter "sin rakning"....ingen fara... hon kan ju inte se "Baken"
och att det är en kal fläck där. Jag menar inget långt hår där...


Har varit och inhandlat...ett antal...
KAPRIBYXOR.....
Tycker det är skönt att ha "halvlånga " byxor...






 Skal ju jobba i natt igen och har utbildningsdag hela onsdagen...


Skall på tisdagmorronen till sjukgymnasten igen
på eftermiddag utbildning i " förebyggande mot fall"....
och förmodligern Friskis och Svettis kl 17 (om Maggan kan)

Tiden går ju så fort.
Ute i naturen är det så underbart vackert.
När jag tittar ut genom mina fönster så ser jag träden,
blommorna och njuter verkligen av naturen.

Om några veckor när det har varit "helgrönt" ett tag då
ser man ju inte det vackra på samma sätt....
Jag tror att det har varit mulet mest hela dagen här... ingen direkt väme
och så har det småregnat av o till......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback