Både glädje och sorg...

.....


Livet innehåller både GLÄDJE OCH SORG.
Skrev ju i morse att en av mina barn fyller år idag.
Men livet är inte alla givet.

Vid 9 tiden i morse så ringde Lasse och talade  om  Kent ringt (hans äldste son)
och berättat att Inga-Britt, hans mamma,
Lasses X hade somnat in i morse efter en tids svår sjukdom.

Trots att man visste att hon var svårt sjuk så när ändå detta meddelande kom 
så blir man tagen. Mina tankar går tillbaka under de
5 åren som även jag fått lära känna Inga-Britt.

Vi har haft en fin relation och jag har tyckt om Inga-Britt. Vi har tilllsamns fått fira både
Lasses och Inga-Britts barn och barnbarns födelsedagar tilllsammans,
varit på deras barns bröllop och firat flera
flera midsomaraftnar tilsammans här hos Lasse och Kolsva när vi ALLA har
haft mycket roligt. Grillat och umgåts och delat en mycket fin gemenskap till sammmans. 

Kommentarer
Liisa

Det känns i hjärtat när du berättar. Du är så generös även i vanliga fall, men detta är ju något utöver det vanliga. Kramar till er i Kolsva! Liisa

2009-05-14 @ 16:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback