1:a maj.....

Legat/sovit fram till kl 10.30 idag, det är inte ofta det händer..... vi var vakna tidigare men somnade om  igen,
 och det kan man ju unna sig nån gång!
Sa i morse till Lasse att jag tror aldrig jag har skrattat så mycket
 nån Valborgsmässoafton som i går.
Vi hade så roligt och revligt när Elvy och Håkan var här hos oss.

Vi avnjöt frukosten ute på trappan idag. Solen sken och värmde.
(Lite för ljus bild men sätter in den ändå)


Lasse nyvaken/yrvaken..... väntar på att få börja med frukosten.......



Jag, väntande att få börja äta........



Vi tar det lugnt under dagen och på eftemiddan så försöker vi få katterna
 inomhus och stänga så att vi har båda inne (med stängda ytterdörrar) innan
 vi tar dom in samtidigt i sina respektiva burar...
så att dom inte hinner gömma sig under trappan...
Jag skall ju jobba 3 nätter nu. Vakar av på måndagmorron
och det blir att åka till Kolsva och Lasse igen...


Kommentarer
Maria

Vilken underbar kväll ni verkat ha haft. Vad härligt det är att kunna få umgås med sina vänner och skratta tillsammans. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram Maria

2009-05-01 @ 13:10:29 URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback