Vi har träfftas hos oss...

Julia har besökt oss, även om det inte var så lång stund.
Då ville  jag ta  några bilder av henne så att jag
kunde lägga in på Bloggen tillsammans med de
övriga bilderna som eventuellt skulle tas under kvällen

Stefan Julia och lilla Ida får vara modeller här....


En bild till fick jag lov att ta....


Här "leker" Stefan med Ida...


Hunden Leo och Tessie, lika nyfiken båda två på varandra!


"Jag gör mig till och lyfter på mina framben"! "Visst är jag duktig?"



Pappa Tomas och farfar med lilla Ida i knäet
.

mamma Ulrika och jag...


Stefan....


Stefan och Ulrika...


Kent och Carina..


Ida och mamma Ulrika...


Lasse, Kent och Carina...


"Ojdå, vad trångt det blir men vi vill ju båda sitta i kent knä"!


Carinas sportbil!!!!! Många bilder måste jag ta på den...
Nerkabbad












Här tar man taket på plats igen...







Bilen "hel" igen...


Senare på kvällen så har Lasse grillat korv. Vi har umgåtts samt ätit...


Sen blev det lite kortspel, dom spelar PLUMP...


jag sitter och tittar på...en stund....



Vi får ha Ida, Tomas, Ulrika och Stefan kvar som nattgäster...




Kommentarer
Carina

Tack för idag, det är som jag sagt tidigare alltid lika mysigt hos er....



Ha en skön helg nu och va rädda om er.



Kram Carina

2009-05-15 @ 06:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback