VAKNAT, pigg o glad....

Sovit gott på förmiddagen. Ställde mobilen att väcka mig  11.45. När den ringde... så kände jag först att jg skulle sova/ligga ett tag till. Men det blev endast nån minut.

Kom ihåh att Lasse plockat ihop några kassar med böcker som vi skulle lämna på Second Hand. Då hade jag motivation att gå upp direkt...

Vi drack lite kaffe och åt en liten kanelbulle var som vi hade köpt. Ooh.  va gott det var!
Åkte iväg och lämnade kassarna med böcker och "gick en runda" på second. Va skönt, jag hittade inget att köpa som jag "inte behövde" Duktigt. Kommer ihåg många år sen tillbaka. Varje lördag så hade jag "påssjuka". Kom hem med många kassar med varor som jag "hittade och tyckte att jag behövde". Men så är det inte idag. Nån enstaka gång kan jag köpa nån pryl...
  (våra var lite mindre...)




Åkte sen förbi Maria och hörde om Ilone och hon skulle gå på Bio i kväll: "Män som hatar kvinnor". Hade gett det förslaget i natt , skrev på/i hennes blogg..... Och då fick jag veta att dom beställt biljetter . Lasse o jag skall också
gå. Fick hjälp med att beställa biljetter i gårkväll innan jag gick till jobbet.

BOKEN




Några av skådespelarna..



Jag läser inte deckare/eller tittar  inte gärna på TV heller på deckare. Men den här filmen "pratar ju alla om". Så tycker jag att Mikael Nyqivst är en speciell person...



Lasse har tryckt en kokosboll i mitt face, Så här såg jag ut...


(Ingen pussmun precis) eller???


Katterna på sängen........ i min lilla lägenhet.....



Just nu inget mera att skriva om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback