Sovmorron...lördag..

Lasses "travkompisar" kom inte i dag på morronen så då tog vi lite sovmorron istället. Vi låg till 9.45. Nu är vi uppstigna och har ätit frukost.

LÖRDASMORRON på TV tittar vi på och vi tar det bara lungt.

Det snöade i går så det är helvitt ute igen. Men idag är det ju några plusgrader så det "har ju sjunkit ihop" lite...

Har inte så mycket att förtälja såhär tidigt på förmiddagen...katterna har varit ute en stund på morronen. Linus han kom ju på framsidans förnsterbleck och satt och tittade in efter en stund och kom snabbt inspringande när Lasse gick och öppnade ytterdörren och ropade på honom.

Men Tessie hon sitter på fönsterbrädan på baksidan. Jag har varit och "pratat" och lockat in henne ett par gånger men hon bara tittar på mig. Hon är inte mogen än på att komma in...Nu tittade jag och nu är hon inte kvar på fönsterbrädan. Jag gick då till "baksidan" och tittade. Hon hade då kommit in "på det inglasade" och nu passade det att komma in. Och direkt till matskålen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback