Sovit några timmar.....skönt

Efter "tvättstugan" så var jag förbi en stund hos Maria och Samira. Fick kaffe och kivifrukt. Gott. Tack! Maria!.
Lilla Samira "bjöd" mig på en halv kaka med  nötter på som hon la ovanpå kakan.

Samira med  en sånhär "kakhalva" som jag fick av henne.


Lite grimascher....


I dag i Eskilstuna, hade "massor" med ärenden...innan jag skulle åka till Lasse. Var SÅÅ trött, hade ju aldrig lagt mig att sova sen jag kom hem i morse. Tänkte först lägga mig på em och sova ett par timmar innan jag skulle åka till Lasse. Men så bestämde jag mig för att: Åka till Kolsva o Lasse och lägga mig där och sova några timmar.... vilket jag gjorde. 


När jag kom fram till Lasses hus så hörde väl katterna att det var min bil som kom. Först så kom Linus springande fram och "hälsade" på mig, strök sig på mina ben. Och så kom även Tessie fram, från ett annat håll. Båda blev så glada att se mig igen (det tror jag) och de följde då med mig in.

Packade in lite mat i frysen o kylen som jag hade med mig och sen la jag mig i rumssoffan med en liten filt på mig och somnade så gott. Lasse kom sen hem och pratade med mig men då var jag "lite halvdö", så det dröjde ett tag innan jag orkade stiga upp och vakna till.

Hemma i Eskilstuna så finns det knappt nån snö kvar men när jag då kom fram till Lasses hus, kvarter så fanns det en hel del snö kvar här. Ni skall få se:

Snö mellan/utanför husen i Kolsva



Likadant här, framför Lasses hus....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback