Sover sött....

Gulligt, eller hur????



Ja sådär kanske det såg ut när jag sov idag.... Hade ställt klocka på ring 14.00 men flyttade fram den till 15.00 när den ringde.   Vaknade ur min då "dåssömn" och klev upp 14.40. Sååå länge brukar jag inte ligga när jag jobbat natt men klockan var mer än 9 när jag kröp ner under mitt täcke. Hade ju suttit ett bra tag vid datorn och sen så läste jag lite i ICAkuriren jag fick i fredags..



Sen har jag ätit "snabbmat" som är lätt att laga till och gott är det också, tycker jag.


Brukar köpa djupfrysta laxbitar. Såna där som är 4 i en förpackning. Saltar och pepprar och kör den klar i mikron ca 4 min kanske. Sen tar jag fram en stor portion av mina Wokgrönskaer jag har i frysen och kör även dent i mikron efter att ha saltat och pepprat.   Inte dålig mat alls ock lättlagad när man har bara lilla kokskåpet.... Sen har jag druckit kaffe och ätit en kokosboll till.  Låter väl gott!!!???






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback