Nu kommer lite bilder....

Gomorron på er alla som tittar in på min blogg!
Vakat av min andra natt nu. Skall lägga mig och sova några timmar idag. Ofta när jag vakar av och är ledig  kommande natt så brukar jag ibland  inte lägga mig alls. Kanske när jag kommit till  Lasse så lägger jag mig några timmar på eftermiddan...
Men jag har lite ärenden jag skall göra idag här i Eskilstuna och då tänker jag "vara snäll med mig själv" och sova kanske till 11 eller så...
Hat nu lagt in bilder från Simons kalas...Han fyllde ju 19 år i lördags...
Vi pratade och umgicks och hade små diskussioner... Maria berättade lite roliga saker..... så vi fick skratta .....


                                                  
Simon med en av presenterna han fått...påslakan..



                                                                                                                                 
   Fikabrödet som vi skall njuta av....


                                                                                                         
Sofie "grundar med" spaggeti.... innan hon ska fika....




                                                                                                             
Ilone "grundar också" med spagetti och köttfärssås.....




Här sitter vi samlad vid kaffe/fikabordet. Alla utom Maria som står bakom kameran...



Sofie skall äta av sin "älsklingstårta" scwartswaldstårta....men hon orkade inte äta upp allt som var kvar...


Sara, Maria och lilla Samira....




Maria hade köpt 2 slipsar och en fin skjorta till Simon. Här provar han så att vi får se..... men det är inte så lätt att göra en slipsknut....men det gäller ju att försöka...



Här får man inte tappa tålamodet... "får väl försöka igen"........


Jag vet faktiskt inte hur det gick med slipsknuten.....om det lyckades eller ej...................
Nu ska jag lägga mig enligt ovan...så att jag hinner somna innan jag skall stiga upp igen....

Klockan har nu hunnit bli 8.15...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback