Måndagmorron..

Gomorron på er som läser min blogg....Är ju i Kolsva.
Fick ju axeln ur led förra veckan när jag var på FRISKIS OCH SVETTIS. Därför är jag ju kvar här hos Lasse. Han fick ju hämta mig från E-tuna till Kolsva...

Minns sedan förra gången ca 8 år sedan  när jag fick axeln ur led. DÅ hade jag så ont hela första veckan. Och nu känner jag egentligen ingen smärta alls. Endsat vid vissa rörelser med armen kan jag känna en liten aning..

Tacksam och glad att det gått så bra... trots denna olycka...


Maria har nyss ringt. Hon är ledig idag efter att ha jobbat hela helgen. Så hon meddelade att Samira och hon kommer på besök under dagen....trevligt och roligt. Dom kommer nog lagom till lunchen. Lasse kommer ju hem och äter vid 12 tiden...

Maria skall dammsuga bilen här. Det går ju så bra här hos Lasse. Han har ju "uttag" utanför husknuten..... så då är det så enkelt att ta ut dammsugaren..





Nu har både Linus och Tessie varit ute på  sin "morronrunda."  Dom har väl gjort "sina behov" antar jag. Dom använder ju inte "sandlådan" på toan så ofta när dom är här hos Lasse. Dom "säger ju till" när dom vill ut. Ställer sig vid dörren eller sitter o jamar...


Ja nu har dom varit inne en runda och ätit lite. Båda satte sig vid dörren igen och nu har jag släppt ut dom.  Jag är ju här och ser när dom sitter på fönsterbrädan igen för att vilja komma in en runda senare igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback