Ledig...2 nätter... härligt.

Vakat av efter 4 nattpass...kommit hem, lagt tvätt i  2 maskiner...måste fixa en del praktiska saker innan jag i eftermiddag åker till Lasse igen...

Försöker ringa min doktor och få nytt recept på Diklofenak... har ju ont i mina knän, och dom hjälper bra.
Sitter och ringer , det är upptaget hela tiden: pip,pip,pip,pip,pip,pip



Solen skiner idag och det känns upp-piggande. Man blir glad...och orkar mera...


Har nu varit nere i tvättstugan, Färdigtvättat men JÄTTEBLÖTT! Golvcentrifugen är trasig och det är bara ett "stenröse" där. Har nu stoppat in tvätten ändå i torktummlaren. Får väl köra den flera omgångar för att få tvätten tor, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback