Inte hänt så mycket...

Tisdagförmiddag, jag känner mig slö...utan anledning. Kanske för att jag "får vara det"  ...... Ofta har man krav på sig själv: "Det skall jag göra och det skall jag göra"...

Solen skiner och det är  + grader. Våren på väg....hopppas vi......

Lägger in en "rolig bild".......händer ju inte så mycket såhär på förmiddan, med katterna som varit ute en runda och kom in efter ett tag och nu ligger och sover...(inte våra katter på bilden)




Vi har en  "igelkott" ute på Lasses "trappa", kanske en morron kommer vi ut ooch det har kommit
"igelkottsbarn" även till den.....




Våran "igelkott" utanför / på trappan. (Nytagen bild)

Han "äter" på kottarna..




Kvar sen julen. Vi har nu äntligen tagit bort "jullyktan".
Igår så palcerade Samira om det lite finare det som låg kvar på bordet och
det blev ju riktigt bra/fint. Lite prydnad...


Får väl ligga kvar tills vi eventuellt kommer oss för att fixa lite Påskliljor i stället...
vi får se vad det ev blir....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback