Inte hänt så mycket under kvällen...

Ja timmarena går ändå...... Har i kväll gjort dom där pannkaokorna som jag skrev recept på häromdan när jag var på Viktväktarna. Förresten, det var ju i går. Inte så längesen.. Det var ju lite annorlunda recept med yuoghort och havregryn... det brukar ju inte vara annars i "vanliga" recept. Men dom var faktiskt goda. naturligtvis nyttigare med havregrynet... det är ju bra med fibrer och då var det ju mindre valigt vetemjöl...så jag rekomenderar dem. Nu åt vi lingonsylt till. Men vi åt bara 2 st små och det var rätt lagomt..



Ja här har vi våra tallrikar med pannkakorna.

Kommentarer
Liisa

Det är bra att vara mätt när man läser din blogg! Jag menar, man kan bli sugen på något som INTE är lika nyttigt som det du visar på bilden. Våfflor med grädde och sylt tex.

Kram!

2009-03-06 @ 06:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback