Hämtad av Lasse..

Ja som jag tidigare skrivit idag så får jag ju inte köra bil just nu. Axeln som "åter är på plats" måste vila några dagar.....är så glad att jag inte har ont. Mår efter omständigheterna mycket bra .

TACKSAM för livet och vardagen och helgerna, fär nära och kära!

Det började ju snöa i eftermiddag precis när jag blev hämtad av Lasse. Så jag tycker det var skönt att jag ej behövde köra själv.

När vi kom fram så skulle katterna ut en vända.... trots snön. Och nu har dom "sprungit  ut och in" flera gånger. Just nu är dom ute igen...FRIHETEN efter att ha varit i "lilla lägenheten" några dar.


Bild sedan  förra helegen..... Nu är det ju mörkt ute och mycket mera snö än såhär.  Linus är till vänster på bilden och Tessie till höger.......

Jag har tittat på Lets Dance under kvällen och Lasse på "Så kan det låta".  Jag somnade faktiskt av innan det var färdigt så jag fick gå ner till Lasse och han visste att det var Markus som vann....

DE LYCKLIGA VINNARNA!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback