Eftermiddagspromenad i Kolsva

Har varit på en liten promenad på eftermiddan... gick "mördarsnigelpromenaden"....Förra sommaren så var det ju MÖRDARSNIGLAR runt kvarteret här och på  de små vägarna runt husen mot skogen. Så jag började min promenad där...här....

Gick förbi "gamla garage"........"uthus"



Fortfarande ganska mycket snö här som ni ser. (Bilderna tagits idag vid min promenad)



Ännu mera snö här...

Så gick jag på "stigen" och kom sen ut på asfalt. Skulle därefter gå via en trappa men där  så var det is, snö  på hela vägen. Jag började att gå där men jag vände. Ville inte ramla och kanske skada min arm/axel igen..
Gick tilbaka till asfalterad gata där jag kunde känna mig säker...


Gick sen via  KOLSVA-ICA och gick vidare till .....



Biblioteket..


Där gick jag in, läste lite kvällstidningar: Aftonbladet och Expressen. Kollade även igenom TARA.


Var nöjd med min lilla promenad. Bättre än ingenting!
Gick in en runda på ICA när jag gick hem igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback