Eftermiddags utflykt till Karin....

Maggan följde mig ner till Friskis och Svettis på eftermiddagen som vi kom överens  om i går. Så nu har jag betalt medlemsavgift och bundit mig för "årskort".

Vi hade tänkt att åka en runda till Tunapark efteråt men precis innan jag skulle gå ut så ringde min telefon och det var Karin som var ute på landet, i Västermo.  Hon tyckte då att vi kunde komma ut och fika hos henne.

Så när jag träffade Maggan så nämde jag förslaget och så blev det. Så vi åkte iväg. Innan vi var framme så ringde det på min mobil och det var Ilone. Vi berättade då att vi var på väg till Karin. Så Ilone kom hon också.

Vi gick runt i huset och Karin fick visa Maggan det härliga "fritidshuset" som dom vistas i för det mesta...


Vi drack kaffe och åt hembakade kanelbullar och kakor. Det smakade gott.  Vi pratade och skrattade och umgicks några timmar.

Tack Karin för fikat och gemenskapen!


Karin o Maggan   i "djupt samtal"


Maggan, Ilone och Karin.....


Jag och Ilone....




Ja sen åkte vi hen.... efter en trevlig eftermiddag....

Förbereder nu min 4:e vaknatt.  Åker till Lasse på eftermiddagen i morron för att vara ledig till lördagnatt och söndagnatt när jag skall jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback