Börjar bloggen idag med...ja kolla får du se!

Gomorron, alihopa, till dig som tittar på min Blogg idag också!

Har lagt in ROLIGA BILDER. Hoppas att även du tycker dom är roliga.



Ja tydligen har dessa katter EGEN husvagn....ser väl gulligt och slappt ut?
100-tals roliga kattbilder och hundbilder - bilder på kul och söta katter och hundar.



Det gäller att ha huvudskydd ock......
100-tals roliga kattbilder och hundbilder - bilder på kul och söta katter och hundar.



Det kanske är nåt fel på datorn, den funkar inte...aha, katten har krypit in...

100-tals roliga kattbilder och hundbilder - bilder på kul och söta katter och hundar.



"Katten också, tänk om jag skulle krypa in och värma mig"

100-tals roliga kattbilder och hundbilder - bilder på kul och söta katter och hundar.



"Jag försöker att sko mig"
100-tals roliga kattbilder och hundbilder - bilder på kul och söta katter och hundar.


"Sugrör ja, det kanske man skall pröva"...
100-tals roliga kattbilder och hundbilder - bilder på kul och söta katter och hundar.



"Man blir trött när man äter"

100-tals roliga kattbilder och hundbilder - bilder på kul och söta katter och hundar.


"Kan väl kolla i väskan om hon har nåt ätbart även till mig"

100-tals roliga kattbilder och hundbilder - bilder på kul och söta katter och hundar.


Katten tittar på kattporr, eller?
100-tals roliga kattbilder och hundbilder - bilder på kul och söta katter och hundar.



Hunden likaså?
100-tals roliga kattbilder och hundbilder - bilder på kul och söta katter och hundar.


Hoppas att du inte tar anstöt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback