Vet inte vart dagen tagit vägen...

har ju inte Bloggat nåt idag, annat än de 2 bilderna av våran katt
 och en annan katt som är lik våran....ligger nästan lika i trappan...

Vi har inte gjort nåt speciellt idag.... sov väl till klockan 9 ca. men vi har ju båda semester och ledigt .
Då kan de vara skönt att inte ens sätta mobilen på väckning..

Vädret ja, vilket underbart väder även idag. Vi åt vår frukost på bron på husets framsida även idag.
Vi fick sällskap av grannen som håller på att måla  om sitt hus...
så han är "uppåt väggarna"  och varit upp i många timmar när vi stiger upp.





Sen har vi suttit i  solen, löst lite korsord, sprutat vatten på varandra
med blomspruta och vattenpisol...då blir man lite avsvalnad i allafall.





Vi har suttit och gungat i hammocken.. jag har haft högläsning för Lasse
så det var bara att lyssna på det som jag läste..


Inga bilder har tagits idag  heller.. förstår inte det.
Jag som brukar använda kameran många gånger och hittar alltid tillfällen att "knäppa"..


ja dethär låter väl som enlat och slödag...och det är väl tillåtet på semesternnn..
alla dagar är ju inte lika stilla  ska ni tro...


Lasse han sittar nu vid TVn och tittat på fotboll...
och det gör väl många män just nu....
de flesta är ju intresserad av att titta på idrott på "dumburken"...

Det är väldigt varmt inomhus efter dagen värme och det är svalare ute.
Så just nu har vi dörren på vid gavel för att "svalka ner".
Vi kanske får in mygg så då blir det att jaga mygg...
på sentimmarna...


Kommentarer
Garlica

Vet inte om jag svarade dej eller om jag bara tänkte det.. ;-) Vi bloggar ju på helt olika ställen. jag har ingen aning om hur blogg.se är uppbygg, så jag kan tyvärr inte hjälpa dej att byta text.

Ha en skön kväll! Kram

2009-06-25 @ 23:08:35 URL: http://metrobloggen.se/Garlica

Tack för din fina kommentar om bilderna, som värmde mycket :) .

Jag ska kolla bakåt i din blogg senare idag :) . Du skrev om besök av en skata, och katten på råttan! Och dom vill jag gärna läsa om :) !

Men nu är klockan snart halv 2. Så jag kanske borde börja tänka på sängen, fniss!

rolf

Ha en skön fredag.kram

2009-06-26 @ 05:40:10 URL: http://www.metrobloggen.se/ernst
Lindis

Ha en superduper fin vecka, vi hörs när jag kommer hem igen! kram

2009-06-26 @ 09:18:36 URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78
Bettan

Eran dag låter helt underbar!

Mysigt att bara vara!

Kram

2009-06-26 @ 16:10:08 URL: http://coolbettan.blogg.se/
syren

En trevlig dag verkar det som ni har haft. Tyvärr så förlorade Sverige,synd. kram

2009-06-26 @ 22:49:34 URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback