Solande...

(Bilderna tagits i går, söndag...)
Ja Lasse sitter här med kläderna på... i skuggan....
men ser glad ut ändå...


Simon har nu lagt sig i  solen för att han skall i allafall bli brun...


Simons kompis Glenn och hans tjej som kommit ut och hälsar på...


Pappa Hussein och Samira... solar dom möjligen i soffan... eller?...


Ja här är det tältande.. men vem har nu krupit in i Samiras tält????



Kan det vara??? Aha..... det är ju jag.......jag skulle ju bara gömma mig...



Ja man kan ju titta ut i Gluggen...


HEj; HEJ!!! Här är jag...



Men vem är det nu som tar bild av min rygg... jag håller ju på att krypa ut... ur tältet..
(Jag har rosett i ryggen)

 


Här tittar jag ut...



Nu kommer Ilone ut till stugan...



Maria och Lasse har nu börjat jobba med rabatten...
dom är så flitiga..


Här ser vi "bara" bakdelarna.
Dom är så mjuka i ryggen....


Maria alltid "på språng"....


Ilone, Lasse o Husssin...



Ja nu förstår ni att vi både haft det roligt, härligt o skönt...
och det behöver vi ha, både barn o vuxna...

Kommentarer
Liisa

Ja det ser verkligen härligt ut på alla bilder! Och man slipper känna den kvalmiga värmen från asfalten och gräset.... Vi slår hö - mest Jan, men jag har iallafall hjälpt till att trampa hö i kärran så de kunde köra färr lass!

2009-06-29 @ 18:49:40
Nettan

Hej!

Det ser mysigt ut på bilderna och bilden på vattnet ser väldigt inbjudande ut när det är så varmt idag. Jag har 28 grader inne och ute. Puh.

Ha det gott.



2009-06-29 @ 19:44:34 URL: http://blomman1972.bloggagratis.se
Micke

Det låter som en bra dag.

Må väl.

2009-06-29 @ 20:02:50 URL: http://pappamicke.blogg.se/
Mia

Låter som om ni har haft en otroligt rolig och mysig dag!Härligt att få se kort!!Kram

2009-06-29 @ 21:40:59 URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback