Liten bildkavalkad....

Från fredagen....Vi var ju under dagen på Begravning och tog farväl av en i familjen, Idas farmor.
Vi hade ju då besök av många ur Lasses familj. Några kom före och vi fick då ta några bilder.

Lilla Ida, (Lasses yngsta barnbarn) hade mormor med sig.
Jag fick då en mycket fin bild av dem där hon har IDA i sitt knä.


Här  ser vi Idas mamma, farfar Lasse och pappa Tomas.
Står/sitter på framsidan av Lasses hus.


Lasse, Ida och pappa Tomas igen..


En av Idas farbröder.... "Steff" och lilla Ida..


Lilla Ida med mamma Ulrika...


Tre av Lasses söner var hos oss på kvällen och vi fick dela gemenskap och äta lite sill o potatis.

På kvällen så var det ju FOTBOLL.
Den mycket spännande matchen mellan  Sverige och England..
Det var ju inte många minuter av matchen förrän någon av TV tittarna kom och
meddelade:

"Nu är det 3-0 till England... oj oj...
Matchen fortsatte och vi fick snart veta att Sverige "kom igen"
Det var dom manliga som då alla satt bunden vid TVn.
Och Carina o jag hade tagit en promenad med lilla Leo.

Så blev det ju oavgjort och det skulle bli straffsparkar...
OCH DÅ, ja, då blev även Carina o jag intresserad att se på hur det skulle gå.
Så även vi satte oss vid TVn FÖR ATT SE...
HÄR SITTER KENT OCH HANS CARINA.

Det VAR JU SÅÅ SPÄNNANDE! Carina vågar knappt titta på..


Men Tomas han är lite mer avslappnad...


Här en bild från TV.n


Här ser vi en av spelarna hur han laddar..
och vii vet ju att England vann.... Shitt!!! När "VI VAR SÅ NÄRA"....


Ja det var lite bilder som jag tog från fradagen/kvällen...

Kommentarer
Ninja

Fotbollskväll...det är inte min grej

2009-06-28 @ 13:35:54 URL: http://metrobloggen.se/nordtellus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback