Fortsätter med bilder från...

i går, midsomarafton...
i hade ju nu kommit till "FESTPLATSEN". där skulle det bli dans kring midsommarstången och lekar. Kanske "SMÅ GRODORNA, SMÅ GRODORNA"...Barnen hde ju fiskat i "Fiskdammen" och fått sina godispåsar...
och vi tittar oss omkrng på festplatsen...köper lite fika...




 

 

 
Här sitter vi vid kaffebordet och "njuter" av kaffet... (fast vi tyckte inte att det var så gott)
 
 

 

Här poserar "dom yngre"








"OJdå, nu börjar det regna, tror vi...Fram med paraplyna."...
 


Många olika paraplyer.... "va tur vi hadde med vädret"
 

 

 
 
 
 
 

Medans regnet formligen "SKVALADE NER FRÅN EN ÖPEN HIMMEL" så var det dags för resning av MIDSOMMARSTÅNGEN
 





"Å nu är den på plats"
OCH REGNET DET BARA ÖSER NER....
då går vi till våra bilar och åker hem och fåt komma under tak..


Nu publicerar jag dessa bilder så kommer det mera senare igen.
Just nu så är det bara Disa o jag som "är uppe". Jag vid datorn och Disa vid TVn


Kommentarer
Lindis

Härliga bilder, det ser ut som ni haft det trevligt, kram

2009-06-20 @ 08:39:03 URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78
Hebbe

Hej ha en fortsatt trevlig helg,,här dök solen upp nu på morgonen,Jag är kvar hos sonen i Vreta..här behövs ingen tupp,,här finns det två tuppar en 15 mån och drygt 3 år som ser till att man kommer upp på morgonen..Haé Kram

2009-06-20 @ 09:26:00 URL: http://metrobloggen.se/boda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback