En intressant dag snart nått sitt slut...

Vi, Lasse o jag är nu hemma i Kolsva igen efter "en fulltecknad dag" i Eskilstuna, Vi har ju firat Simons student!!
En mycket intressant och fin dag på alla sätt. Vi har tagit många bilder!!! Och vi häller nu  på förbereda  mat för morrondagen. Vi skall ha matgäster .Det skriver vi om i morron.

Bilder från studenten kommer också i morron, förmodligen på eftermiddagen.Hinner inte tidigare.

STUDENTERNA TOG ÖVER ESKILSTUNA... skriver Eskilstunakuriren på nätet..

Inget kunde stoppa Rekarneeleverna när de sprang ut idag.







Förväntansfulla släktingar och vänner väntar på studenterna på Rekarnegymnasiet.


Det kommer i morron, söndag , bilder som vi tagit själva.

Kommentarer
Maria

Hej! Hoppas att allt är bra med dig. Jag vill be dig om en tjänst???

Min farmor somnade in i morse, jag var på väg till henne. Då ringde pappa och sa att hon har gått bort.

Vill du be be en bön för min farmor? Kramar Maria

2009-06-07 @ 11:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback