Barnvakt....

i morron, fredag så skall jag åka till Eskilstuna under dagen. Jag skall vara barnvakt till Samira några timmar under dagen. Maria skall klippa sig samt uträtta en del övriga ärenden inför Simons student  på lördag 6 juni...

Kanske ser det ut såhär när jag är med Samira.....

Skall väl vara kurragömma

Så kommer jag tillbaka till Kolsva o Lasse under eftermiddagen/kvällen

På lördag då åker både Lasse o jag till Eskilstuna.

Mycket festligheter denna dag:
Eskilstuna firar 350 år
Kungen kommer till E-tuna
Svenska Flaggans dag firas
Studentexamen för samtliga gymnasier i stan.

Det kommer att bli svårt/trångt med alla bilar som skall genom stan...studenterna som skall åka runt..
så parkeringsplatserna kommer att vara fyllda och man får ställa bilen långt från CENTRUM:..
Vi får väl lämna bilen hemma i Årby på våran P-plats och gå ner till stan...
 det är  ju inte SÅ långt att gå..

Går väl inte och lägger mig riktigt än, men...







Kommentarer
anne

Gratis parkering utanför patologen vid MSE!

2009-06-05 @ 22:32:26 URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback