Roliga bilder av oss.......

Behöver inte beskriva bilderna..

Vi var ju på Marias koloni...
hade mycket  trevligt och ROLIGT, BUSADE!!





























Nu har jag suttit vid datorn och lagt in i datorn och 2 Bloggar...
skall nu åka och handla och därefter åka till Lasse i Kolsva..

Har mycket kvar att lägga in.. kommer senare...
På eftermiddan idag så skall vi grilla tillsammans hos Lasse,
eller, jag menar Lasse han sköter grillen och vi äter och umgås..
Patrick med sin familj,  Maria med sin familj samt Lasse o jag.
Patricks dom åker ju vidare med sin husvagn senare i eftermiddag...
upp till Trehörningen utanför Umeå

Så dom har en resa på ca drygt 70 mil
åker kanske till Sundsvall på detta dygnet och övernattar i husvagnen
och fortsätter hem i morron..





Kommentarer
Blueyee

sv: haha ja man gör ju det:)



haft en bra dag?

2009-07-29 @ 21:43:22 URL: http://tsangblueyee.blogg.se/
roffe

Godmorgon ha en bra dag.kram

2009-07-30 @ 06:24:11 URL: http://www.metrobloggen.se/ernst
Maria

Trevligt att kolla din blogg. Roliga bilder :-). Kram Maria

2009-07-30 @ 11:54:06
Mirjam

Hej mamma!

roligt se att ni fick fortsatta fina dagar, även sedan vi åkt.

Vi har fått jordgubbar, för fullt nu. så nu börjar vår säsong. Även vinbär, och blåbär och hallon, finns. Gott! Idag har barnen och jag kört bort skräp som fanns på gården. Skönt bli av med.

I dag (lördag) ska vi nog träffa några bekanta och fara och äta buffé och lyssna på underhållning.

Peter ska skrapa på väggen, bara mittpartiet kvar nu. Och jag väntar nervöst på min första inbetalning, angående trädgårdsplanerna.

Ska komma in , senast den 3:e. Kramar och återigen tack för sängplatser och husrum och mat, då vi var ner! Vi tycker om Er! Kommer ett brev, med bilden på steffs tvilling...s /Mirjam

2009-08-01 @ 02:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback