Frukost ute i det gröna......

Fredagmorronen, (igårmorse) så började vi med vår frukost ute vid "häcken"...
Ja, här har väl Lasse redan fikat...eller väntar på frukosten...
sitter med armarna i kors i hammocken...


Solen sken ju även denna dag och det var väldigt varmt och skönt!!!
Här njuter vi av en skål fil och mackr, kaffe o the...
Tessie tar en runda vid oss...


Visst ser det somrigt ut...


Tessie njuter...


Linus han går på stutsmattan...han har ännu inte lärt sig att
man skall hoppa...


Ville har varit på besök hos os...


Här ser vi nåt konstigt när vi tittar ut genon köksfönstret...
Ben och skor....



Vem är det egentligen?
Jomen, det är ju min Lasse....
Han tvättar väggen.....







Här gick vi en promenad...vi hade inte gått lång förrän Tessie kom springande efter oss...
jaha, nu kom Linus också...
Dom hörde av stegen att det var vi.
Ja, dom följde med oss på våran skogspromenad..
Men här har Tesseie lagt sig för att vila en stund..
det var ju varmt också...


Ja jag är trött....


Här har dom gått av vägen och sprungit en runda i gräset...
skönt med gräs...


Här vilar Tessie igen... lite svalare i gräset kanske...


Linus vilar på vägen och Tessie ligger i gräset..


Klöverblommor vid vägen..


Det var lite bilder... av de 3 dagarna Gunilla var hos oss.
Jag har "MASSOR" mwed bilder som komme på BLOGGEN.
Har fortfarande bilder från Norrlandsresan som jag inte hunnit
lägga i och mera bilder fråndenna veckan...
men det kommer...
ha tålamod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback