Jobbar, sover lite och...

"fladdrar" ...varit hos Maria några timmar. "Samling vid piumpen..."
Mina 3 döttrar har varit samlade. ätit, pratat och umgåtts...
Vi skall snart åka en runda med Mirjam o flikorna Rut o Wilda samt Samira.
 De skall få se Ilone nya lägenhet..

Lägger in några bilder...
Inte många men...
får väl lägga in mera när jag får tid.

Wilda och Rut som hade badat i ån.
Dom var ju i kolonistugan igår, solen var framme och dom badade..

Jag komtut till stugan när dom var klara..på land igen..




Mirjam med Rut i knät....idag hos Maria....


"TRESYSTRAR"    Ilone, Maria och Mirjam

Dena bild togs i Nordmaling när dom alla var samlade...



Nu skall jag åka och hämta Mirjam o flickorna... stänger därför ner igen...

Skall jobba i natt igen...

Kommentarer
Lindis

Fina bilder! kram

2009-07-24 @ 11:33:19 URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback