JAVISSTJA .....jag har ju inte...

skrivit nåt idag i Bloggen ...vakade av i morse och sov 2 timmar..
Hade inte tid till mera...
Det var så mycket jag skulle hinna med att göra under dagen innan jag skulle åka
till Lasse och Kolsva..

Hade massor med grejer uppskrivet på ett Block
så att jag kunde "bocka av" efter jag fick det gjort.
Jag skall ju eventuellt ha "nattgäster" också i "min övernattningslägenhet"
under veckan.
Jag är ju inte hemma så mycket så ibland "hinner" jag inte städa..
Nu försökte jag åtminstone dammsuga och fixa lite..

Kom väl iväg vid 4 tiden, tror jag.
När jag hade en mil kvar till Kolsva så blev jag så trött...
men jag fick stanna av en stund och gå ur bilen...
och sen gick det bättre.

När jag kom till Lasse så  fanns det nybryggt kaffe
det smakade gott.
Sven var också på besök hos Lasse.

Visst ser det skönt ut vid bordet där vi njuter av fikat och öven av solen..


Här ser vi Ulrika


Senare så var det dags för lite käk...
Det blev rökt fläskfile, nykokt potais
alternativt potatisgratäng
 och grönsaker.  Disa fick äta köttbullar..


Vi sitter ute "på" det inglasade...
De var ju riktigt skönt väder idag. Riktigt varmt.

Såhär lite bilder var det länge sedan jag "nöjde " mej med...
Men jag har ju många kvar i Datorn som jag skall försöka få tid att lägga in en del i Bloggen...
semesterbilderna är ju inte inlagt klart ännu..

Jag ösnkar Dig en GOD NATT och EN FIN DAG I MORGON, TISDAG!!

Kommentarer
roffe

Godmorgon ha en skön dag.kram

2009-07-21 @ 07:06:37 URL: http://www.metrobloggen.se/ernst
Tweety

Vackra blommor!!!

Skrivet av margit 2009-07-20 kl 23:16 tweety svarade 21 juli 2009:

Tackar, har fotat dem i vår trädgård :-)

2009-07-21 @ 09:36:49 URL: http://www.metrobloggen.se/tweety
Anonym

ja man visar ju inte dem dåliga i medierna

2009-07-21 @ 12:22:26 URL: http://minnahokka.blogg.se/
Lindis

Såg verkligen mysigt ut, kram

2009-07-21 @ 15:44:11 URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback