"BLOGGTORKA"

pga av lite tid, jobbar 3 nätter
samt när jag kom hem i morse så funkade inte datorn på  grund av 
 FEL PÅ "COMHEM"...
Har ju både datorn och telefonen på COM HEM
så inte ens den "vanliga telefonen" funkade...
det var BARA "att gilla läget.."
krypa ner i sängen och sova till 12....
vi har planerat att mina 3 döttrar , barnbarn  o jag att vi skall till PARKEN ZOO kl13...
så här sitter jag nu... datorn "komigång" ca 12.15...så nu funkar det men har inte mycket tid...
Dricker nu lite kaffe och smörgås samt har ätit...

Så det kommer såsmåningom bilder från besöket.
Eftersom jag jobbar även i natt så kanske det dröjer..

Efter Parken Zooo så skall vi följa med Ilone hem..
hon skall bjuda oss på middag... gott....





(DESSA BILDER ÄR FRÅN GOOGLE)

VI SES O HÖRS.... SENARE!!!

Kommentarer
roffe

Godmorgon ha en skön lördag.kram

2009-07-25 @ 07:38:48 URL: http://www.metrobloggen.se/ernst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback