ALLSÅNG PÅ SKANSEN..

Ja då har det varit i kväll igen....
Rätt trevligt program

Jag hade tvättat förra veckan samt idag och då hade jag en del att stryka.
Vi har ju ingen mangel så jag vill gärna stryka även lakanen.
Tycker att det är trevligare att ha släta lakan...
i sängen
och så var det så bra att titta på programmet under tiden..







"En hel hög" med färdigstrukna lakan..


Efter det ja... vad har jag roat mig med då??
Joo, jag tog en promenad med "snigelklippen"
och gick iväg...
Ja visst var dom framme....stora...tjocka... bruna...
mördarsniglar..
Var inte ute så länge men nog klippte jag nästa 150 stycken, tror jag.

Dom äter ju upp grannarnas tagetes, sallad och dylikt.
Det finns ju väldigt många här omkring..


Kommentarer
biggan

skönt att göra något till bra musik framför tvn, förena nytta med nöje, en stor hög var det, ha en bra dag i dag kram biggan

2009-07-22 @ 08:09:08 URL: http://www.metrobloggen.se/biggansblogg
Lindis

Ja, vad bra att förena nytta med nöje, kram

2009-07-22 @ 09:43:16 URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback