Vakar 2 nätter

Är nu hemma i Eskilstuna igen. Har jobbat 1 natt och skall vaka även i natt. Stannar kvar i stan för att vara på "studiedag" hela onsdagen.  

Sovit till kl 13.30. Åt lunch  innan jag åkte  till hemköp för att hämta ett paket.


Se hela bilden

Ja så såg det ungefär

Varit och handlat på Jysk o ÖB.
Köpte förra veckan fina, färgade kudddar som passade bra till min soffa. Tänkte idag att jag skulle köpa några till, blå, att ta med till Lasse och lägga i hans skinnsoffa. I helgen så la vi ut en ny matta som går i blått och nu till helgen så skall jag sätta upp hans blåfärgade gardiner igen .  Julgardinerna är  skall då ner.  Förra veckan så reade de kuddarna för 40 kr men idag, tro det eller ej, de kostade ordinarie pris: 129 kr. Det blev inget kuddköp därför idag.



Kuddarna är som ovan men dom går i blått. Dom blev stora men då syns de!!

I morron när jag vakar av så har jag en hel del som jag skall uträtta.

Skrivit upp på en lista så "jag  inte skall glömma bort".

Linus o Tessie är kvar hos Lasse. Det är lite tomt. Förra veckan så hade jag ju med dem hem hit. Lasse var ju 2 dagar å jobbets vägnar i Bollnäs o Ö-vik så då hade jag dem hemma här.

När jag  kom till Kolsva o Lasse i fredags så var katterna glada att få komma ut på landet igen.  Dom är ute korta stunder och sen in igen. Det är ju mycket större hos Lasse så där kan dom röra sig fritt inomhus på ett helt annat sätt.


j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback