Brrrr, kallt!!!!!

Ja nu är det söndagmorron. Maria skrev att dom hade 16 grader kallt men tro det eller ej, här i Kolsva är det  -18,1. Ja man kan säga att det är riktig "vargavinter".

Trots kylan så har jag släppt ut båda katterna. Dom blir väl inte ute så lång stund. Tittade ut genom fönstret en stundsen och såg grannens båda katter sitta ute i "djupsnön". Ja det är tur att dom har päls men jag tror ändå att dom känner kylan. I gårkväll när vi kom hit så var våra katter ute ett par gånger men det var inte så långa stunder.

Ja nu har jag varit o öppnat dörren och där satt dom. Både Linus o Tessie är nu inne igen. Varit ute knappt 5- 10 min.


Skriver nog mera sen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback