"BARA VARA"

"Bara vara", ja det gör jag idag. Inte nåt särkilt med andra ord.

Sitter vid datorn, lyssnar på radion, rengjort ugnen, värmt upp mat tiul lunchen till mig o Lasse. Handlat lite... Har inte direkt några krav på mig... utan bara det som möjligen "faller mig in"...

Har lite levande ljus bredvid mig samt på soffbordet. Jag TYCKER OM levande ljus!!!




Tessie och Linus, våra katter dom ligger och sover nu. Dom var båda ute en runda på morronen men sen så kom dom in en i taget. Dom satt utanför ytterdörren och väntade.






Det här är Tessie (ovan)


Skall även försöka få fram en bild av Linus:




 ja det lyckades jag även med.

Nu skall jag ta fram en rolig bild:

När jag tittade på dem i natt så tyckte jag att den här är så festlig:




Lasse ligger bakom Linus rygg. Visst ser det gulligt ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback