Somnat om.....

Gomorron. Klockan (mobilen) ringde 06.15 precis som jag ställt den...var på  toan ... ställde om den till 6.30  tyckte jag. Somnade om... Lasse vaknar upp och klockan är nu 07.30. OJDÅ! Hur kan detta  ha hänt? Jag har  ju inte hört att den ringt om!!
Kollade på mobilen sen och jag hade i halvsömn ställt den på 08.30.Nu har Lasse flex fram till 8 så vi hann ju gå upp och äta frukost och han hann nog precis till 8.
Har inte kommit igång ännu. Kollat lite på bloggar och läste tidningen Dagen.
Läste ett intressant inlägg av en kvinna: ALICE KUHNKE: Mycket intressant. Hon skriver b la om: "Jag funderar varje kväll över vad jag har att tacka för!.   Läs gärna den tänkvärda artikeln i tidningen dagen    www.dagen.se.
 Det var bara lite morronstart. Skriver väl mera när dagen går.....















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback