SOLEN SKINER!!!!

Vaknat upp till en ny dag igen. Det är nu en ny vecka som ligger framför.
Har ju tagit 3 nätter semester denna vecka så jag skall inte jobba förrän nästa måndagnatt.

Idag på förmiddagen så när jag tittade ut så då började solen visa sig!   Härligt!!

Bestämnde mig då att försöka gå ut och ta mig en promenad. (har lite ont i ett knä så därför blir det långt mellan gångerna)

Ut kom jag mig och fick se den härliga naturen.


 
Jag har nu påbörjat min promenad.
Bild tagit från baksidan av Lasses hus.



Tycker om dessa vyer.  Inte så långt från Lasse är detta tagit.



Visst är det vackert?




Det här tog jag mot solen när jag promenerade. Tyckte att det blev en liten annorlunda bild.


Promenaden blev nästan en halv timme. Gick inte så fort men gick i alla fall ut en stund. Fick uppleva den härliga luften.

Skriver förmodlingen nåt mer innan denna dag är slut. Det kankse blir strax före "tolvslaget."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback