Ser fram mot kvällen...födelsedagsfirande...

Nu har jag vakat av mina 3 nätter. Har packat min väska för att åka till Kolsva tills på fredagkväll igen då jag har 2 vaknätter igen.
På väg till Kolsva så ska jag åka förbi  ICA Maxi och handla lite attrialjer..Maxi är så bra... har bra priser och man kan göra  "lite fynd".
Se hela bilden

I kväll så har vi ett litet födelsedagsfirande... det skall jag lägga in lite bilder ifrån senare i kväll.
Har ju barnbarn "uppe i Norrland". Tessie som fyllt 14 år i måndags och lilla Anna som fyller 6 år idag. Dom bor ju så långt borta så jag brukar skicka kort, skicka en slant och ev ringa och gratta också.

Se hela bilden
   
Se hela bilden
Se hela bilden

GRATTIS PÅ ER ALLA!!
Återkommer senare i kväll med lite bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback