NY DAG MED NYA MÖJLIGHETER!

Härligt att ha vaknat upp  åter igen. Vakna och vara vid full hälsa.

Man vet ju ej vad denna dag har i beredskap. Man får ju bara ta en dag i taget! Tur är väl det.


Jag skall börja förbereda lite inför en liten bjudning i eftermiddag klockan 15. Jag har ju min dotter Maria här och barnbarnen Samira o Sofie här. Ilone min yngsta dotter kommer  i em  och har då Simon mitt barnbarn samt 3 stycken väninnor sedan åttiotalet med sig i bilen.

Skall bjuda på porterstek, potatisgratäng svartvinbärsgele,sås och lite grönsaker. Sen blir det Pavlovatårtan som jag gräddade och förberedde i natt.



Det här var bara en morronhälsning!


"Det är inte först och främst det stora tingen som gör livet värt att leva - utan snarare vardagens små behagligheter"


Skriver mera innan midnatt!

Kommentarer
Margareta Cederfjord

Så roligt att läsa din blogg! Tack för en så fin o trevlig eftermiddag hos er i Kolsva. Satte verkligen värde på det! Ha det så bra i fortsttningen. Kram.

2009-02-01 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback