Livet är härligt...

Vakat 2 nätter av 3. Sovit idag igen på förmiddagen.. Sen åkte jag en runda på Secoond hand butiken och tittade. Kom ihåg att den var öppen (tisdagar har dom ju också öppet nuförtiden)


L�ng k� inf�r varje insl�pp
    


Kom i samtal med en anställd som är ordförande för RPG = Kristen pensionärsförening.. Fick papper om detta i höstas men sen har det legat på mitt skrivbord. Fick veta att där finns det/behövs det personer som kan hjälpa till med olika serveringar i olika sammanhang ex vis begravningar o dylikt.  Sen har dom också annan verksamhet med "möten",
och föredrag.
Jag känner ju att jag måste ha lite saker för sig att göra när jag ska "kliva av" mitt arbete. Har ju bestämt att jobba augusti ut och ev hela året.  Då gäller det att börja planera...lite att göra...
Kommer ju att vara hos Lasse i Kolsva mer än nu men behöver förutom det lite aktiviteter. Så länge hälsan är god och man "vill vara i farten" så gäller det att vara i farten..



Har också hunnit vara hos en väninna ,ätit mackor, druckit kaffe och pratat... som vi kvinnor gör.......
Pratat i telefon med min Lasse.  En av hans söner fyller 41 år idag och vi skall fira honom i morron när han är i Kolsva
Så då blir det väl tårta... kanske en sån här....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback