GRANNSAMVERKAN......

Bra att det var söndag nu när det kommit så mycket snö så att husägarna är hemma och hjälps 
åt ute på parkeringen, gångarna.
Det är snöslungan och spadarna som gäller....


Och jag tycker ju om att snabbt ta fram kameran... så ni får se...
Dom har precis börjat, nästan....




Här "är dom i gång"




Man måste ta en paus ocks en stund...




Bengt kör snöslungan. Han är proffs  på den!!






Visst är det vackert!




Nu har Linus varit ute en sväng igen. Sitter nu på bron och väntar på att bli insläppt...



Dom jobbar fortfrande men min blogg för detta tillfälle är nu klar.

(Kan berätta att bloggningen är nu min nya "hobby". Jag tycker det är jättekul!)

Kommentarer
Maria

Fortsätt med hobbyn, den är bra för både dig och mig.

2009-02-08 @ 18:02:01 URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback