FOTVÅRD, skönt!

Jobbat i natt som var och sovit idag till kl 13.
Sen har jag varit lite på stan och sen....


Ja idag/eftermiddag så har jag varit på "FOTVÅRD". Fick ju presentkort av Lasse när jag fyllde 65 år.
Mycket skönt att få sitta ner, först sitta med fötetrna i "vattenbad" för uppmjukning och sen "karvas" och filas, och allt som tillhör en FOTVÅRSbehandlig.
Satt och njöt i nästan 2 timmar.







Jag går på fotvård var 5:e år....
När jag fyllde 60 år så även då fick jag presentkort på samma ställe för FOTVÅRD.
Så kanske det dröjer 5 år till nästa gång igen...
Kanske att jag själv skall kosta på mig en behandling igen innan dess...
Det blev en hel del hon "skar bort" från undersidan av mina fötter. Sen avslutade hom med att smörja
in med nån Alaovera kräm...och masserade fötterna en lång stund.
Under hösten har jag fått en liktorn på hö fot. Fått den av mina vinterkängor.
Dom trycker tydligen på ena tån
och det "är ont som ögat" i bland...
Den jobbade hon lite extra på.Kanske att det kommer att kännas bättre... inte ont....



NMär jag skulle gå hem så såg jag en bok som låg där.   ATT BARA VARA". Tittade i den. Jag skall försöka skaffa en sån. Lättläst och tänkvärt innehåll.

Kommentarer
Liisa

Vá du njuter jämnt! Låter härligt med både fotvård och viktväktarmat. Men nu när du fyllt pensionär ska du ju gå ofta till fotvården!

2009-02-11 @ 18:50:56
mamma

2009-02-11 @ 20:06:02 URL: http://margitholm.blogg.se/
mamma

ja det skall jag nog göra...

2009-02-11 @ 20:06:28 URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback