Att bara vara...

Nu har jag beställt Boken: "Att bara vara!.". Gjort det via datorn... så sen kommer jag att skriva en del citat
i Bloggen ur denna bok.  Så då får du läsa ibland...
Om ett par timmar så skall jag åka och jobba igen...10 timmar och vaka av i morronbitt strax efter 7.
Sen är jag ledig till söndagnatt igen..

(Inte från min arbetsplats)


ja såhär kan ju ett sjukrum se ut. tagit deta ur datorn så...


I morronbitti klockan 8.00 så skall jag...... ja gissa du.....det skall du få se på bloggen på eftermiddan...
när jag kommit till Lasse så skall jag väl skriva nåt inlägg igen....


Kommer inte på att skriva nåt mer just nu eftersom jag skall snart åka till jobbet...



Kommentarer
Annette

Tack för dina varma ord du lämnade på min blogg. Det värmer =)

2009-02-12 @ 15:11:24 URL: http://annettes.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback