Agnes o Malena till Globen...

Lördagen snart slut....varit en lugn o loj dag...."bara vara"....dag
Lasse tittat på sporten- skidåkning mest hela dagen och jag har suttit vid datorn en del, lagat/fixat lite mat under dagen.

Sedan i kväll har vi fått besök från Uppsala. Lasses yngsta son Tomas och dottern Disa kom på besök för att ligga över tills i moron. De har varit först och hälsat på hos farmor.

Här sitter de i soffan hos Lasse


Sen fick jag den äran att läsa för Disa innan hon skulle somna. Hon hade en bok som handlade om Planeter...mycket lärdomsrik. Hon visste mycket vad dom olika planeterna heter.
När den var färdigläst så fick jag läsa en bok som heter  "ELDDONET". Spännande läsning. Hon var därefter trött och så somnade hon så gott och jag höll också på att somna men då kom Lasse in så jag vakna och vi gick ner till vardagsrummet och vi fikade lite.

Under tiden så hade Melodifestivalen avslutat. (Jag hade sett de första framträdanden)
Fick så veta att Agnes och Malena gick vidare itill GLOBEN.



Lasse och Tomas sitter och tittar på FÖRSVUNNEN på TV .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback