Jobbarvecka...

i Eskilstuna...jobbar nu 3 nätter, ledig 1 natt och jobbar 2 igen...
och då är det söndagsmorron...när jag vakar av...

Några bilder från i förrgårkväll av Lilla Leo och Tessie...
Leo leker med en leksak...
lASSE ÄR JU HUNDVAKT UNDER VECKAN TILL LEO..



Tessie hon gick och gömde sig bakom soffan några timmar
men sedan klev hon fram och satte sig i hörnet, under bordet och kollar läget..


Ja jag åkte till Eskilstuna under gårdagen...
hade först ett ärende med ett av mina barnbarn.
och så var jag så långhårig så det var dags att gå till frissan
här är jag nyklippt....



Var också en runda förbi hos mina döttrar..
en snabb runda hos Ilone och sedan på kvällen en sväng till Maria o barnen.
Drack kaffe på båda ställen och Maria hade bakat pepparkakor
 så när jag kom in i lägenheten  så "luktade det jul"....

Inte mycket att skriva om just nu och snart ska jag krypa under täcket
och sova under dagen.
Tessie har jag nu tagt med mig till E-tuna...så har jag sällskapp
och då slipper hon "fräsa" när hon ser lilla gulliga LEO.....

Under eftermiddan/kvällen så skall jag svara på kommentarer jag fått...


Önskar ALLA en fin dag!!



Kommentarer
av Irja

Hejsa !

Oooj, vad snygg du blev i håret,nu är du riktigt,julfin i håret,vist är det skönt med kort hår, lätt att sköta. Inte undra på att Tessie är fundersam där i sin vrå,Hon undrar säkert vad det är för en inkräktare som inkräktar på hennes territorium.HON Tessie är för söt där hon sitter....

Ha en bra jobbarvecka, är me dig..

>>>>>KRAM IA <<<<<

2009-12-08 @ 13:19:56 URL: http://www40-Talisten bloggplatsen.se.
Love

Hoppas du sover gott. Jag skulle kunna sova hela dygnet just nu, är mer än lovligt trött. Ska köpa D-vitamin för solen synns inte till och det blir för lite utegång för mig.Tänk om jag också kom iväg till frissan och blev snygg i håret som du är. Du passar i kort hår men jag gör det inte. Gillar att kunna ha det uppsatt när jag vill fast just nu ser det för bedrövligt ut vad jag än gör och lite färg skulle behövas också.

Ska ta mig i kragen nu och stryka lite skjortor samtidigt som jag lyssnar på fin musik, kanske blir jag piggare.

Kram på dig och må så gott.

Love.

2009-12-08 @ 14:11:32 URL: http://vindalou.bloggplatsen.se
wiper

Det var många nätter det jag själv jobbade ständig nätt på slutet av mitt arbetsliv. Jag kunde då inte sova på dagarna så bra så jag var helt slut.



Vilken läcker lampa längst ner. Du blev jättefin i håret. Skönt att få sånt gjort före jul. Både katten och hunden är jättefina. Bilden på katten är jättebra fångad.



Ha en fin onsdag

kram

2009-12-08 @ 14:31:27 URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Liisa Svenningsson

Julfin i håret såg jag! Och jag skulle gärna smaka på alla tårtor som du lägger ut på bloggen! Men idag har jag bakat lussekatter, och klätt julbocken (med granris för han får stå ute med ljusslinga)Lite julkänsla nu.

2009-12-08 @ 15:21:01
Lena

Hej Margit!

Fattar inte att du orkar med att jobba så många nätter...finns det inte bestämmelser för hur lång ledighet som måste följa på t.ex. ett 3-nätterspass?

Hoppas du sover gott mellan varven iaf.

Din frisyr ser tuff ut och verkar dessutom lättskött!

Håller med wiper om lampan/ljuslyktan...jättefin tycker jag som aldrig sett en sådan tidigare.

Ha det gott!

2009-12-08 @ 17:11:51 URL: http://roshultskan.bloggplatsen.se/
Karin

Så fin du blev i håret! Du ser ung och fräsch ut!

Och tårtan, vilken goding. Hade jag inte varit så proppmätt, hade jag tagit mig en bit.

Ha en fin vecka!

Kram Karin

2009-12-08 @ 23:20:30 URL: http://pixelmojan.se
Bettan/Lövstugan

Oh, vad söta de är, vovven och kissen. Härligt med djur.

Kanonsnygg ljuslampa. Sådan har jag aldrig sett förut.

Snygg i håret har du gjort dig till julen. Kul!



Stor kram

2009-12-09 @ 10:46:17
Miss Juni

Åååå, jul luktar väl underbart!!

2009-12-09 @ 19:54:55 URL: http://metrobloggen.se/MissJuni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback