Underbar söndagseftermiddag...

Vakade av i morse kl 7 efter att ha jobbat 2 nätter ....
La mig och sov till klockan 10.30......
Det räcker ju dom timmarna när jag nu är ledig till tisdagnatt.
Skall då jobba 3 nätter och vakar av fredagmorron...

Vi var på eftermiddan utbjuden till Marias kolonistuga
för att äta middag, grillat tillsammans...

Vädret har ju varit bra idag.
Soligt och riktigt varmt och behagligt...

Sofie , Marias dotter hade ringt några kompisar så dom följde med henne ut.
Dom  hade varit ner till ån och  tittat på badplatsen..

Sofie i mitten...här spelar dom  YATZY....


Här sitter vi och njuter av solen
Maten har vi redan ätit och njutit av.
Det var Grillad FLINTASTEK, potatissallad samt grönsakssallad.
MYCKET GOTT!!


Samira och jag var en runda på TOA
och hon "läste för mig" vad som stod på lappen som satt på dörren...




Bilderna som jag tog idag blev väldigt dåliga, otydliga.

Tog många i motljus och dom blev mycket mörka
Dom här blev otyliga i skärpan men jag lägger in dem ändå
(Hoppas det blir bättre /tydligare  bilder nästa gång)


Samira "satte ihop" 2 st solparasoller
och "då blev det ett TÄLT!!!

Där sitter hon "på baksidan.."

Slutligen en bild av Lasse, (min Lasse)
med lilla Samira som han håller i handen...


Det var en skön eftermiddag och avslutning på denna "jobbarhelg"...

TACK för GOD MAT och gemenskap!!

Kommentarer
janet6565

tack för titten i min blogg och vilka underbara bilder du lagt in här, gulligt med barn och bilden på lillan och dasset var ju jättegulligt. länkar dig om det går bra säg till annars. kram

2009-08-03 @ 00:26:20 URL: http://www.janet65.bloggagratis.se
Maria

Tack själv mamma. Vi hade en trevlig dag som vanligt. Underbart med stugan...

Kram o ha en bra natt på jobbet !!!

2009-08-03 @ 00:32:38 URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback