Trevlig lördag...förmiddagen..

....så hade vi sovmorron... drog oss väl till över nio......tror jag...
Vi åt sedan en härlig frukost utomhus....
på baksidan av Lasse hus....
soligt och varmt även idag... inte ett moln på himlen...

Vi bestämde då oss för att ta oss en promenad....

Båda våra katter, Tessie och Linus var ute...
och snart så hade vi sällskap på promenaden.......
Det var Tessie som kom och följde med oss.

Hon var "lite annorlunda" på morronen..
hon kom inte och ville gå ut direkt vi gick upp...
undrade var hon var... gick upp och tittade under sängen i gästrummet..
ja, där låg hon ...helt stilla.....
Jag pratade med henne en lång stund och tillslut så kom hon fram....
och gick ut.


Nu vid promenaden så börjde hon jama med en gång...
hom kom direkt och jag fick börja bära henne en lång stund...
(Vanligtvis så brukar hon gå och springa, stanna, jama och springa igen)


Jag bar henne vid flera tillfällen....

BIld av blommor vid vägen...


Här är det Lasse som "får ha en pratstund" med henne och klappa och prata...


Denna bild är tagen när vi vänt och "på väg hem igen"....

Tyckte att det var så vackert så jag tog därför ett par bilder...


Vid samma tillfälle...lite  ljusare...


Och här kommer Tessie... lunkande...





Nu är vi hemma igen...
Bilderna tagit utanför husväggen...







Det var en bra start på denna dag........


Kommentarer
Catrin

Vilka härliga sommarbilder

2009-08-08 @ 21:45:51 URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback