Tänk vad vädret kan skifta...

från morronen till eftermiddan....kvällen

När jag åkte hem i morse vid 7.30 tiden efter att ha jobbat min första natt av tre,
så var det rätt soligt och fint väder.



När jag sedan hade sovit till kl 13  ungefär så började himlen på att förmörkas...




med att redan vid 14.30 tiden så kom det första regnet...



Stundvis "så stod det spö i backen"
och just nu "småregnar det..."



Det är ungefär som vårat liv kan vara...
Vi kan vakna upp och allt känns jättebra
men så kanske det händer nåt, kanske ett telefonsamtal...eller nåt annat..
och sen kan det kännas som att "mörkret" kryper nära inpå oss.
och allt det som kändes så bra kanske har känns helt annorlunda..


Det har varit en lugn eftermiddag...
var först en runda förbi hos Maria o Samira...
Åkte sedan till TUNA PARK
och handlade lite "smågrejer" som jag "behövde".

Sen på hemvägen så åkte jag även en liten runda förbi hos Ilone.
Blev bjuden på kaffe oh glass.
Det smakade gott.

Var sedan till HEMKÖP
för att handla lite grönsaker..
men det blev ju lite mer  smågrejer som jag inte planerat...
som jag också köpte.

Har ätit LAXFILE, färsk potatissallad (med olja och vinäger bl a)

Det var gott.

Har pratat l ielefon några gånger och nu skall jag om en timme åka o jobba i natt igen.


Ha en bra kväll!!







Kommentarer
Filifjonkan

Ja ser att du med haft väder idag..i Finspång kom det ca 10 cm tjockt hagel idag såg ut som det snöat, Ja efter 3 års bloggande vart jag trött på att skriva ett par inlägg om dagen ritar istället med korta meningar v ad som händer om dagarna vardagliga saker

inget spec men fortsätter så länge det är kul har dragit ner och är ledig om helgerna numera. Ha en skön kommande helg med dig.

2009-08-13 @ 21:36:58 URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/
Anonym

Tack för din kommentar hos mig! Lycka till med nattpasset!

2009-08-13 @ 22:14:38
Helga

Det var min kommentar ovan.

2009-08-13 @ 22:15:17 URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Liisa

En sån läcker blomma i vattnet som sisa bild. Härligt.

2009-08-14 @ 06:07:45
Julia

sv: Tack så jättemycket!



Du får gärna vara med i utlottningen på min blogg idag :) Skriv bara en kommentar till dagens inlägg :)

2009-08-14 @ 13:14:12 URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Egoinas mamma

Sen när du vaknade i morse var det snö? :D

2009-08-14 @ 17:17:45 URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback