PLANERAR INFÖR ....

resan  till Gnosjö på fredag och Mallorca tidigt på tisdagmorron
har ju jobbat i natt och sovit idag samt jobbar nu i natt igen..



När jag vakar av i morronbitti så åker jag direkt till Kolsva och min Lasse
för att under dagen vi båda samt Tessie o Linus (våra katter)åka åter till Eskilstuna.

Skall sedan på eftermiddan "städa mitt område" i Pingstkyrkan..
Vi brukar göra det på fredan men då är jag ju inte hemma.
Vi har "värdansvar" var 10:e vecka och nu är det dennna vecka..

TESSIE


LINUS


Vi lämnar då våra katter till en tjej som skall ha dem under 10 dagar..
På fredagmorron så åker vi iväg till våra goda vänner Liisa o Jan  i Gnosjö.

Det kräver "NOGGRAN PLANERING av packning"
för från Gnosjö  så stannar vi till hos min/vår vän Gunilla och äter lunch
och sedan på  söndageftermiddagen  så åker vi direkt till Kolsva och då
gäller det att jag har tagit med ev kläder o grejer som
jag skall ha med till Mallorca,  att jag inte har kvar dem här i lägenheten i E-tuna...

Vädret idag...
var mulet i morse när jag åkte hem från jobbet...
när jag vaknade vid 13.30 så var det "spö i backen"
och regnet det smattrade hårt på fönsterblecket....
men det var inte lång stund efteråt så avtog regnet
och sedan började den blå himlen att visa sig..
och just nu så skiner solen.. kl 19.20...


Har på eftermiddan "farit runt" på olika affärer/butiker för att inhandla
vissa saker som behövs till katterna under "sin bortvaro"
och vissa attrialjer som vi skall ha på vår långresa..
som finns i E-tuna men kanske inte i Kolsva..





Kommentarer
Yvonne

Nä det är så orättvist Jag behöver bara lukta på maten så syns det.Lycka till med er resa Nattakram

2009-08-26 @ 22:23:42 URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Julia

Automessage: Jag är glad att du ville vara med i utlottningen på min blogg. Tyvärr var det en annan tjej som vann i den slumpmässiga dragningen, men lycka till nästa gång!

2009-08-27 @ 00:14:49 URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Julia

sv: Tack snälla, dina kommentarer gör min dag/kväll, fortsätt så :D

2009-08-27 @ 00:36:45 URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Liisa

Du kommer att vara sönderstressad innen helgen! Ska vi reservera mörklagt vilrum när ni kommer? Men seriöst, det ska bli så roligt att få rå om er några dagar igen, VÄLKOMNA!

2009-08-27 @ 07:09:02
Liisa

Du kommer att vara sönderstressad innen helgen! Ska vi reservera mörklagt vilrum när ni kommer? Men seriöst, det ska bli så roligt att få rå om er några dagar igen, VÄLKOMNA!

2009-08-27 @ 07:09:28
rolf

Godmiddag.ha en skön dag.kram

2009-08-27 @ 11:13:40 URL: http://www.metrobloggen.se/ernst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback