Nu äntligen så sätter .....

jag mig vid datorn och det kommer nåt på min blogg...
Jag har ju sovit "halva dan" idag eftersom jag jobbat i natt.
Åt lite uppvärmd mat och sedan
hade jag tid hos min Frissa klockan 3.
Så nu känner jag mig "fin i håret" IGEN..

Därefter så åkte jag direkt till en dam som jag hade beställt blåbär av....



Det blev då 3 stycken sånahär hinkar, med 5 liter i varje...
Visst ser det gott ut???

Därefter åkte jag till mina döttrar och lämnade av deras hinkar med blåbär.


Skall åka ut till Marias kolonistuga och
även i kväll få äta grilla med dem innan
jag åker och jobbar i natt igen...

Se hela bilden
(bilden lånad från Google)
Inget från min arbetsplats!!!


Solen den skiner och värmer så oj oj!
Man svettas!
Jag har en liten Bordsfläkt som "står på" när jg är hemma
 Då fläktar det lite i allafall.
Ute  är det ju cirka 26- 28 grader!
Och då är det ju väldigt varmt!





Solen har nu krypit under molnen ett tag
så då kanske dedt blir "lite mindre varmt".....

Ha en bra kväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback