Måns på besök i måndags..

Hann inte lägga in dessa bilder i måndaseftermiddag..
hux flux... så bestämde jag mig för att åka till Fiskeboda....
och mitt barnbarns konfirmationslägeravslutning...
Så dessa bilder kommer lite sent......

På måndagmorroen så tänkte jag: Vad roligt det skulle vara
om Måns och pappa Roger skulle komma och hälsa på...
och på eftermiddagen... så kom dom!
Jag blev jätteglad!

Jag fick följa Måns på "loftet".. OCH KOLLA.
Han tycker det är så kul att få ta en runda dit upp....
så där var vi... fick också följa med honom upp på övre våningen och titta på grejer...

Här fikar vi tillsammans...
Måns och pappa Roger...




Glassätande...



Måns......spjuvrig...


Vi gick också en promenad tillsammans......
Måns, Roger, Lasse och jag...


Här springer dom...
Måns och farfar Lasse...


Hoppas att det inte dröjer så länge till nästa besök igen!!


På förmiddagen så plockade vi svartvinbär...
Här sitter Lasse....
man måste göra det bekvämt för sig så man inte får ont i ryggen.
Att sitta på en pall är utmärkt!!




Här står jag...
jag satt också på en pall ...


Det blev 6 stycken påsar som vi fick lägga in i frysen.
Så nu får vi äta fil med svartvinbär några gånger i veckan....
Jättenyttigt! Mycket C-vitaminer!


Godnatt allihopa!!

Kommentarer
biggan

godmorgon, mysigt ni hade det, och vinbär som är så gott. tyvärr har vi inga buskar, kramar biggan

2009-08-16 @ 07:40:34 URL: http://www.metrobloggen.se/biggansblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback